nobody said it was easy

filmen var great! så jävla bra. jag bara älskar sexandthecity!

ouw, det sägs att någon har hoppat framför tåget.. igen. jag vill inte tro på det, och jag tänker inte tro på det. inte än i alla fall. jag är så jävla trött på't. varför ska det vara såhär? varenda jävla år, vid den här tiden så är jag så jävla orolig. jag vill inte känna den där känslan igen, att höra någon berätta för en att en vän har valt att lämna jorden. det gör så ont. man känner sig så värdelös, sviken, arg och ledsen. nu känner jag att jag gör en stor grej av det här, men jag måste få ur mig det. för att det finns nog inget värre än att mista en vän. happ. nu ska jag typ sitta och be för att det bara är falska rykten.

godnatt
´ l.b





vare nån som hade det eller ? ;o

2008-11-04 // 21:56:06

kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

Kommentar:

trackback