en dag kvar!!!

IMORN SMÄLLEREE!
jag är taggggad.

nej städningen gick åt... jag vette fan vad som hände alltså ;o men den måste göras. idag ska jag sortera tvätt och plocka disk. imorn röjer jag undan skit och dammsuger. det blir great. måste sova tidigt ikväll, alibaba kommer till mig vid åtta. vi ska käka lyxfrulle, med folköl <3 haha fyller man arton så måste man ju? sen blir det en sväng på stan. sen är det fix och mat och sen jävlar är det party som gäller! bra folk, bra skitmusik, öl och dans!

idag slutade vi sju.. sju? fyfan.
öppet hus. men lite kul vare faktiskt.

btw, fick vg på engelska nationella speaking!
speaking liksom! det är ju inte direkt min grej. men jag gillart!

nu ska jag göra något vettigt.. kanske.
over and out!





kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

Kommentar:

trackback