that's what you get

menåh! jag var på rinman typ nyss. snackade ju med nån i telefon förut, då sa dom att allt var fixat med betygen så att jag bara kunde komma förbi och hämta dom. när jag kom dit så fattade inte nån vad jag snackade om. så då var det bara att sitta och vänta, men dom hittade inte mina betyg så dom fick skriva ut betygen igen, men det vart fortfarande fel! (dom har glömt att skriva i alla betygen) irriterande. så jag måste tillbaka dit imorn. surt!

fick i alla fall träffa bästa klassen som jag saknat som fan!
och gjorde nåt nationellt prov i engelska. hah lol.
jag fick bara "okej" påre.

aja.
nu ska jag vänta på mat,
sen blire powernap innan träningen!

eheh tjarrrrrå!





kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

Kommentar:

trackback