när hela världen står utanför

var lite besviken efter att ha kollat klart på filmen. vet dock inte varför, för att den var ju inte dålig. men det kändes som om att filmen var alltför kort. jag ville se meeer!!!

var med mor min på stan. fick/köpte skor och strumpbyxor. sen stack jag hem och blablablabla. stack iväg till skolan, helt i onödan, lektionen var inställd. men inte fan fick man något veta. aja. fick lite skavsår också, m'm'm. sen hemmåt, igen. farfar ringde - telefonen var finished :o snabbt som fan ju, lämnade in den för en vecka sen typ. men den funkar! så nu kan ni ringa och smsa till mitt comviq-nummer igen. yeyeyeah!

okej, jag kanske inte är den som man, som man ska va.
och jag kanske inte är den du helst av allt vill ha.
men jag är nog lite grann en sån som du gillar ibland.
och jag erkänner att jag kan tänka mig det ibland.
när hela världen står utanför vem ska jag spela då?
kommer du förstå? vad jag säger då..

vem ska jag spela?
vem ska jag låtsas att jag är?
vad ska jag säga?
vad kommer du tycka om den jag är?


nu ska jag sticka iväg till träningen.
over and out.





kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

Kommentar:

trackback